Adnan

Adnan
@Adnanblc
Beni kitaplara kaçıran ne çok insan var.
Göz açıp kapayıncaya dek geçiyor zaman.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölümü umursadığı yoktu, ama yaşam çok şey demekti.
Sayfa 138·Kitabı okudu
Edebiyat
Yaşamla hesabını kesin olarak kapatırken kendi insanlarını düşündükçe duygulanmıyor, en çok nefret ettiği kişileri aslında nasıl sevmiş olduğunu anlamaya başlıyordu.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hastalık bir kez eve girmeyegörsün, kimse yakasını kurtaramaz."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ne kadar az uyusak o kadar iyi," dedi, "böylece hayattan daha çok kam alırız."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Edebiyat