Adsız Tasarım

Adsız Tasarım
@Adszz
Pek fazla dalgın kaldığımı fark eden bir arkadaş, “yine neyin var?” dedi. “Hiç” dedim. Bu “hiç” yalnız içinde bulunulan durumu açıklamak için söylenmemişti, ağzımdan çıkan bu “hiç” sözü evrenin bir çeşit açıklaması idi. (s.34) -Filibeli Ahmed Hilmi, A’mâk-ı Hayâl
Reklam
"Sen gerçekten hasta görünüyorsun, mideni bozan bir şey mi yedin?" Başıyla doğruladı. "Uygarlık yedim." "Ne?" "Zehirledi beni uygarlık." -Aldous Huxley, Cesur Yeni Dünya (s.239)
1000Kitap
" insan,yere göğe sığamayıp bir gönülde huzur bulandır" söylesene azizim... içi içine sığmayınca nereye gidiyordu insan ?
Bir ilişkiyi (dostluk, evlilik, aşk) bitirmenin en zor tarafı, kişiyi değil birlikte kurulan düşleri arkada bırakmaktır. O düşlerin aynısı bir daha asla kurulamaz.. David Whyte
"Ben sevginin en güzel halinin karşındaki insana destek olmaktan geçtiğini düşünüyorum. Hata da yapsa yanında olmaktan, ufacık bir şeyi bile başarsa onunla büyük gurur duymaktan. Aksi tahammül edilebilir gibi gelmiyor bana."
İlişkiler
Reklam