Bir ilişkiyi (dostluk, evlilik, aşk) bitirmenin en zor tarafı, kişiyi değil birlikte kurulan düşleri arkada bırakmaktır. O düşlerin aynısı bir daha asla kurulamaz..
David Whyte
"Ben sevginin en güzel halinin karşındaki insana destek olmaktan geçtiğini düşünüyorum. Hata da yapsa yanında olmaktan, ufacık bir şeyi bile başarsa onunla büyük gurur duymaktan. Aksi tahammül edilebilir gibi gelmiyor bana."