Ah Nazenin Sokak.....
Bitipte kapağını kapatınca içimizde burukluk , hüzün , sevinç , heyecan , hasret bıraktıran kitap sen ne güzeldin.
Kitapta kesinlikle kendinizden bir parça bulacaksınız , çocukluğunuza özlem duyacaksınız, karakterlerle gülüp ağlayacaksınız ve bittiği için üzüleceksiniz ..
Yazarı ilk kez okudum ve kitabını bir çırpıda bitirdim ikinci bir kitabı daha varmış onuda okumak için sabırsızlanıyorum... İrem Yaşar