Kitap çok sürükleyiciydi. Ama eşsiz bir kurgusu olduğunu söyleyemem. Kitabın sonuna kadar bir gizem hakim, ne olduğunu, kimin neler yaptığını merak ediyosunuz. Açıkçası bu kitabı 13 yaşında okusaydım bayılıcağıma eminim ama artık( çok görmekten olsa gerek) gizemli erkek, kötü çocuk karakterlerine aşık olduğumu söyleyemem. Ama yine de sevdim ve okurken eğlendim.
(Bir de kitabın cildi metal gibi kokmuyor muydu?)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap genel olarak güzeldi ama çok akıcı olduğunu düşünmüyorum. Ben 2 yıl aradan sonra kitapı bitirdim ama sıkıcı diğildi. Mutlaka okunmalı diyemem çünkü herkese hitap etmeyebilir. Karakterler kesinlikle kendini sevdiriyordu. Ve sonuda güzeldi. Ama övdükleri gibi de şaheser diyemem.