Bu kitabı bitirdiğimde üzüleceğim hiç aklıma gelmemişti. En son bu duyguya, 23lü yaşlarımda Patti Smith Çoluk çocuk okuduğumda kapılmıştım… Bu kitap biraz daha genç yaşlara hitap etsede yazı dili, akıcılık ve kurgunun mükemmeliğine diyecek tek kelimem yok. Tamamen pozitif hislerle veda ettim… Herkesin kendi hayatından bir şeyler bulabileceği, hem çok farklı bir konsepte sahip olup hem de bu kadar iç dünyamıza yakın bir kitap. Okuyun mutlaka okuyun çok keyif aldım