..m

..m
@Agustossabahi
.. konuşamazsa insan kaybolmuş gibi olur, milyonlarca şey söylemek isterken bir kelime bile edemez. Yazmam gayet iyiydi, fakat sadece yazılı kelimelerle anlatılamayan, hissettirilemeyen bazı duygular da vardır. Yazmak, ölümsüzleştirebilir ama sesin yaptığı gibi iki insan arasındaki boşluğu kapatan bir köprü kuramaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gevşemiş görünmek kolay ama gerçekten gevşemek zordu, kendinizi buna zorlamak da gerginliği artırıyordu.
Gerçekten iyi iş yapmak için, kişinin işini gerçekten sevmesi gerekiyordu.
Her zaman olduğum yere geri dönmüşüm gibi görünüyordu, bir şeyler yapmayı istiyordum ama nasıl olacağını bilmiyordum.
.. çok iyi tanıdığım insanların yanında bile kendimi yabancı gibi hissediyordum.