..m

..m
@Agustossabahi
Ben çoktan kapattım o defteri.. Lakin defter kapanmıyor.. Mazi hiçbir vakit bizi büsbütün terketmiyor. En umulmadık yerde birden karşımıza çıkıveriyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok yakın arkadaş kalmadı çünkü. Etrafında hep bir alışveriş.
Aynada bakarken kendime, nasıl bir fütuhat olmuş ki, kalbimin içini de görüverdim. Orada ne gördüm, onu burda söyleyemem. Hal ehli bilir.
Ancak zaman geçer ve olacak olur denilmiş. Olanda da hayır vardır denilmiş..