..m

..m
@Agustossabahi
Düşündüğüm gibi yalnız ve dışlanmış olmaktan öte, dünyanın her yerinde acı çeken bir sürü insandan yalnızca biri olduğumu görmüştüm.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uğruna yaşayacağım bir şeyler istiyordum ama hiçbir şey yoktu. Hayatımın bir amacının, bir değerinin olmasını istiyordum. Ama yoktu. Boş ve anlamsız bir hayattı benimki.
Acı çeken bu insanları gördükçe, zihnimde yeni bir ışık yandı. Dehşete kapıldım, dünyada bu kadar çok acı çeken insan olduğunu bilmiyordum.
Bu yenilmişlik duygusuyla mücadele etmek istiyordum, yenildiğimi hissetmekten nefret ediyordum.
Büyük bir ailenin içindeydim ama kendimi onların dışında hissediyordum.