Ancak ben daha çok kendi içimde yaşamaya başlamıştım. Diğerleriyle birlikte yaşıyordum ama bir bakıma da onlardan ayrıydım; onlara anlamlı gelen birçok şeyden uzaktım. Kendi kendime olmaktan mutluydum.
Kendimi daha iyi tanımaya başlamıştım, çünkü kendimi ifade etmeyi ve zihnimin derinliklerine ulaşmayı öğrenmiştim. Ama beni bekleyen gelecekten, başıma neler geleceğinden hâlâ habersizdim.