..m

..m
@Agustossabahi
Artık kendimden kaçmıyordum, bunu yapamayacak kadar büyümüştüm.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Eskisi gibi umursamaz ve mutlu olmak istiyordum, ama çocukluğun sona erdiğini biliyordum.
Ancak ben daha çok kendi içimde yaşamaya başlamıştım. Diğerleriyle birlikte yaşıyordum ama bir bakıma da onlardan ayrıydım; onlara anlamlı gelen birçok şeyden uzaktım. Kendi kendime olmaktan mutluydum.
Denemekten asla vazgeçme.
Kendimi daha iyi tanımaya başlamıştım, çünkü kendimi ifade etmeyi ve zihnimin derinliklerine ulaşmayı öğrenmiştim. Ama beni bekleyen gelecekten, başıma neler geleceğinden hâlâ habersizdim.