Hayvan refahı sertifikası verilen hayvanların gerçekten daha az acı çekip çekmediğini de merak ediyorum. Ve böyle bir et vücuduma iyi gelir mi? Bu düşünce, onu yemek istememe yol açtı. Yani verdiğim bir karar, başka bir canlının büyük acılar çekmesine neden oluyorsa… Bunu düşündükçe içim ürperiyor.
Başkalarını sanki kendileri hiç hata yapmamış gibi küçümseyen, kendi yolunu tek doğruymuş gibi dayatan bir özgüven türü var ki… beni gerçekten ürkütüyor.