İnsanı insana ulaştıracak şifalı sözler pek kalmadı artık; yoz ve yabani sözler dillere pelesenk oldu; onların o laf kalabalığında hesap edemediği şey ise; ‘kalpten kalbe bir yol vardır.
Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karaya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
Limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!
Allah’la samimi oldum geçen üç yıl boyunca
Havı dökülmüş yerlerine yüzümün
Büyük bir aşk yamadım
Hayır
Yüzüme Nur inmedi, yüzüm nura indi bayım
Gözyaşlarım bitse tesbih tanelerim vardı
Tesbih tanelerim bitse gözyaşlarım.
Didem Madak