Monnaaa

Yaşam belki de yarı yarıya düşle dolu olduğu için böylesine güzeldi. Düşlerimiz, hepsi gerçekleşmediği sürece de değerini koruyordu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... sandıkları gibi kendiliğinden yürümüyordu yaşam arabası.
"Hoşça bak zâtına kim zübde-i âlemsin sen. Merdüm-i dîde-i ekvân olan âdemsin sen”
Çünkü at atı kıskanmaz; insanlar ise, çok şükür atları kıskanmayı öğrenememişlerdir.
Martılar en temiz yalnızlığıdır Kirlenen denizimin