Monnaaa

Evet, kötülüğün bunca gayretkeş taşıyıcısı sadece insan olmuştu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bir insanın dünyasının yıkılması ve az önceki amaca kilitlenmiş ve dünyayı olumlu şekilde kavrayan halinden koparak olumsuz bir ruh haline bürünmesi için o kadar az şey kafi gelir ki...
Gücünle büküp kırdığın hiçbir şeyin değeri yoktur, güce boyun eğenler ise boyun eğdirenin insaf ve merhametine kalmışlardır. Dünyanın düzeni de bunun üzerine kuruludur...
"Niçin böyleler? Görünüşte onlar da insana benziyor. Peki, bir insan bunca kini içinde nasıl barındırır? ... Bu insanlar nasıl bu hale geliyorlar?
Gizlenen, gösterilmeyen, hissettirilmeyen sevginin zerre değeri kıymeti yok gözümde. Bu duvar da beni çok seviyor olabilir, bilemem… Turgut Uyar