"İyi, güzel ve doğru yolda olmak için, o yolu her dem ilerleyebilmek için takip edecek bir kılavuz ve birlikte yürüyecek yoldaşlar lazım insana. Ve sen onu bulunca yolundan ayrılma o kılavuzun ve şükret onu yollayan Tanrı'ya. Çünkü sen topraksın, ateşten değil. Bilirsen, ateşten de yücesin. Çünkü sen üzerine atılan tohuma cevap verirsin; ateş gibi yakmazsın filizleri. Kişi-evladı! Sen topraktan geldiğin için ayakaltındasındır. Ezer geçer seni. Sana yakışan yine de tevazuyla, edeple yoluna devam etmektir. Edep kibrin; kibir de edebin düşmanıdır. Aynen kişi evladıyla Caytgan'ın habire savaştıkları gibi; unutma bunu sakın!"