İnsan bir şeyi bekler bekler ve o şey geldikten sonra insanın yüreğini bir hüzün kaplar ya hani, insanlar anlar ki kavuşmak aslında ayrılmaktır, beklemek aslında daha çok beklemektir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün bir ifadeye denk geldim, diyordu ki; "sevdiği şey canını acıtınca susan çocuk kalbi" Üzerine söylenecek söz bırakmadı ama üzerine düşünülecek çok şey bıraktı.