Hakan Gündayın ilk defa bir kitabını okuyorum. Açıkçası başlangıçta beklentim bu kadar akıcı olacağı değildi. Fakat orta kısımlarda kendi hikayenin içinde bulup sürükleniyorsun bir iştahla. Yalnızca hastahane ve sonrasında geçen bazı olaylarda sıkılıyorsun ama sonunda iyi toparlanmış bir hikayeyle bitiyor. Kitabı beğendim okumayanlara tafsiye ediyorum.