Ahmet Özer

Ahmet Özer
@Ahmt1504
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatyada olabilir veyahut da bir umut.
Tıbbi Sekreter
Elazığ
Elazığ, 4 Eylül
535 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Düşmanın kaybettiği bir şehir, namusunu kaybetmiş bir kıza benzer.
Reklam
Düşünceler birleştirelemez ama bu düşünceler birbirine eklenebilir, yapılması gereken de budur!
'Savaş insan özgürlüğünün Tanrı yasalarına en zorlu boyun eğişidir,' demişti, 'Sadelik Tanrı'ya boyun eğmektir; ondan kaçınılmaz...
Savaş hoş bir şey değil, hayattaki en çirkin şey; bunu anlamalı ve savaşta oyun oynamamalıyz.
'Aşk! Bana gizemli bir güçle doluymuş gibi gelen o kız. Onu ne kadar da sevmiştim! Aşkla, onunla mutlu olacağıma ilgili şairane planlarım vardı. Sevimli bir oğlan çocuğu gibiymişim!' dedi. 'Yanında olmadığım yıllar boyunca bana bağlı kalmasını sağlayacak ideal aşka nasıl da inanmıştım! Masallardaki tatlı güvercin gibi benden ayrırken sararıp solacaktı. Ama her şey çok basitti... Her şey çok basit ve iğrençti!'
Reklam