'Aşk! Bana gizemli bir güçle doluymuş gibi gelen o kız. Onu ne kadar da sevmiştim! Aşkla, onunla mutlu olacağıma ilgili şairane planlarım vardı. Sevimli bir oğlan çocuğu gibiymişim!' dedi. 'Yanında olmadığım yıllar boyunca bana bağlı kalmasını sağlayacak ideal aşka nasıl da inanmıştım! Masallardaki tatlı güvercin gibi benden ayrırken sararıp solacaktı. Ama her şey çok basitti... Her şey çok basit ve iğrençti!'