Dilaver eldemir

Dilaver eldemir
@Ahmtky
İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için.
Reklam
Sıkıntı var, boğuntu var, tedirginlik var, çirkinlik, yalan, her şey var ama hep umut var her şeyin içinde...
" Saygı, korkmak ve çekinmek değildir. Sözcüğün kökenine göre, bir insanı olduğu gibi görebilme yetisini, onu özgün bireyselliği içinde fark edebilmeyi belirtmektedir. Saygı, diğer kişinin, dilediğince büyüyüp gelişmesine duyulan ilgi anlamına gelir.

Dilaver eldemir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·344 syf.·
Beğendi
·
2017 6. kitabı
Ali Şeriati
8.9/10 · 601 okunma
Kaybetmekten korkma; bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin. Ernesto "Che" Guevara
Reklam