Underground roman sevenler için güzel benim için çok sıkıcıydı. İçinde güzel cümleler var onların hatrına bitirdim. Kitapları yarım bırakmam genelde sıkılsamda bitiririm bu da öyle bir kitap oldu benim için.
Modern çağın Müslümanlarına haklı eleştiriler,ince giydirmelerin bolca olduğu deneme tarzı bir kitap. Hiç lafı eğik bükmeden söylemiş söyleyeceğini. Hepimizin okuyup işte bu bende var ve düzeltmeliyim demeliyiz.
Kitabı çok beğenmedim açıkcası. Ordan burdan aklına ne eserse yazmış gbi. Ortaya karışık cinsinden . Fazla küfür var şahsen küfürden ,cinsel söylemlerden hoşlanmıyorum.