"Büyüdüğüm zaman bilgin ve şair olmak, kelebek boyun bağı takmak istiyorum. kelebek boyun bağımlı resim çektireceğim.
Neden kelebek boyun bağı?
Çünkü insan kelebek boyun bağı olmadan şair olamaz. Edmundo dayı bana dergilerdeki şair resimlerini gösterdi, hepsinin kelebek boyun bağı var."
"Pek küçükken annemin söylediği bir şarkıyı hatırlıyordum. güneşten korunmak için başına sardığı bir atkıyla çamaşır teknesinin başındaydı ve orada saatler boyu elleri suyun içinde sabundan bol bol yaptığı köpüklerle oynar dururdu."