İnsan ne yaşarsa yaşasın hiçbir şeyi yalnız yaşamamalıydı. Yaşam; düzenini öyle güzel acılı hesaplarla oluşturmuş ki, özlemek duygusunu tek başına yaşamaktan başka çare bırakmamıştı insana
Seni resimde bile görmek beni nasıl bir huzur ve hayat dolu kıldığını bilemezsin. Ama bunun yanında gelen seninle bir daha hiç karşılaşamayacağımız hissinin çok acı ve en hakiki duygu olduğunu da bilmekteydim.