Ahsenn

Ahsenn
@Ahsenybrr
Kitap okuyan ve şiirden anlayan bir kadını öyle alelade bir şekilde sevemezsiniz""
Biliyoruz ki bütün acılar geçer, fotoğraflar sararır. Yara kabuk tutar, kapanır. Sokakta mevsimi fark edersin, aynada kendini. Önce belirli belirsiz, sonra gamzene kadar gülersin. Kuşlar konar dallarına. Kırıldığın yerden çiçek açarsın; bütün acılar bir gün geçer ya da alışırsın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir filmin ayrılık sahnesinde adam, kadına şöyle demişti: "Yıllar sonra karşılaşırsak, yine şimdiki kadar emin konuş. Pişman olmayalım."
Hissedilmiş olan neyse, yaşanmış olan da odur. İnsan bir düşten de somut bir işten olduğu kadar yorgun dönebilir. En çok yaşadığımız zaman, çok düşündüğümüz zamandır.
Ben belki iflah olmaz bir nostaljiğim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenemeyen bir çocuk var.
İçim; Ey içim, bu yolculuk nereye? Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin…