''Savcı: Ya doktor, bir insan bir başkasını cezalandırmak için hakkaten kendini öldürebilir mi? Olabilir mi böyle bir şey ya, he?
Doktor: Zaten intiharların çoğu başka birini cezalandırmak için yapılmıyor mu Savcı Bey?
Aşkın öpüştüğü her yerde birlikte varız
Aynı güneştir esen ufuklarımızdan
Sabahtan alır rengini akşamımız…Ölüm bizim her gün
Sevinç ya da keder
Kim anlatırsa eksik
Yaşayıp öğrendiğimiz…
Kolay değil çoğalmak
Gitmeyin ne olur
Zaten şurda ne kadarız…