İnsan, ilginç ya da yararlı ne anlatabilir?
Başımıza gelmiş olan şeyler, ya herkesin başına
gelmiş ya da yalnızca bizim başımıza gelmiştir;
ilk durumda bayatlamıştır, ikinci durumda da
bizden başkası anlayamaz onları.
Hissettiklerimi yazıyorsam, hissetmenin ateşini
azaltmak için başka çare olmadığından.
İtiraflarım önemli değil, çünkü hiçbir şey
önemli değil. Hissettiklerimle manzaralar
çiziyorum ben.