aişe can

aişe can
@Aisecanq
selamün aleyküm böyle bir site olduğunu hatırlamaya geldim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kalan alıntılara bir daha ki yıl devam edicem çok yoruldum
her sayfada üç alıntı çizmişim. cidden yuh bana nasıl geçiricem hepsini
üşenmedim bu hafta alıntıları buraya geçirmek için kitaplarını medreseden getirdim
acaba sürekli yeni kitap okuyorum diye ekleye ekleye nereye kadar gitmeyi planlıyorum nasıl bir ilhamla alıntılarıda eklicem kendim açısından baya merak konusu