Yorma kendini..

Yaşayıp gidiyoruz işte; Bazen cümle alem birlikte, Bazen yapayalnız içimizde... Alıntı#
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Odamda beni kitaplarım bekler.. Bu, yeğane tesellidir. Sebahattin Ali ve ortak hissiyatım
Acı geldimi tek tek değil, Cümbür cemaat gelir.... Gelsin varsın, bizde zil çok... Takıp takıştırır oynarız demiş...
Burada biraz sen eksik, orada biraz ben. Ne farkımız var denizi olmayan şehirlerden ?
Anlatması ne zordu. Anlatması sana neden gülümsediğimi ve gösterebilmek gülüşümün gölgesine gizlenen çaresizliklerimi... Ne zordu uyumak seninle, kapamadan gözlerimi !