Yorma kendini..

Bazen sana kırgın olduğumu unutup, özlüyorum..... Küçük prens.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk olmazlara aşık.....

Kitabsever

@kitab_meleyi
·
Ölüme aşıktım ya ben, Hiç uğramadı bana. Yaşamak Sözü verdiğim günden, Soluğu var üzerimde. Velhasıl kelam; Aşk olmazlara aşık.... Kitabsever
Suskun
Sebebini bilmediğim bir hüzün çöküyor üzerime, aniden ! Gözlerim kan çanağı olana kadar ağlıyorum, Hıçkırıyorum, Bağırıyorum, Şarkılar söylüyorum, Geçecek diyorum sonra, geçmiyor.. Uyuyorum çok uyuyorum, Uyanınca geçecek diye uyuyorum, uyanıyorum geçmiyor... Şimdi içimden "anlamıyorsunuz dimi ****** çocukları, sanşlı piçler" diyorum. Beni anlamıyorsunuz ! Cayır cayır yanıyor canım ve anlamıyorsunuz. Karanlığın ortasında ana avrat sövüyorum ve sağırsınız. Hiç biriniz benim gibi sevemeyeceksiniz birini,
Yanlış hissedemezsin........ Demiş biri.... Belki yanlış anlarsın, Yanlış düşünebilir ve yanlış yapabilirsin.... Ama yanlış hissedemezsin.... Doğrumu acaba......
Bahar, bir insanla gelebilir insana.....