Sebebini bilmediğim bir hüzün çöküyor üzerime, aniden !
Gözlerim kan çanağı olana kadar ağlıyorum,
Hıçkırıyorum,
Bağırıyorum,
Şarkılar söylüyorum,
Geçecek diyorum sonra, geçmiyor..
Uyuyorum çok uyuyorum,
Uyanınca geçecek diye uyuyorum, uyanıyorum geçmiyor...
Şimdi içimden "anlamıyorsunuz dimi ****** çocukları, sanşlı piçler" diyorum.
Beni anlamıyorsunuz !
Cayır cayır yanıyor canım ve anlamıyorsunuz.
Karanlığın ortasında ana avrat sövüyorum ve sağırsınız.
Hiç biriniz benim gibi sevemeyeceksiniz birini,