Ölüme aşıktım ya ben, Hiç uğramadı bana. Yaşamak Sözü verdiğim günden, Soluğu var üzerimde. Velhasıl kelam; Aşk olmazlara aşık.... Kitabsever
Suskun
·1 alıntı·
305 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aşk olmazlara aşık demişsin. Bayıldım. İzninle paylaşıcam.
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Etiket olsun, helali hoş olsun. Beğenmene sevindim