Kitabsever
@kitab_meleyi
Takip Et
Ölüme aşıktım ya ben, Hiç uğramadı bana. Yaşamak Sözü verdiğim günden, Soluğu var üzerimde. Velhasıl kelam; Aşk olmazlara aşık....
Kitabsever
Suskun
33 beğeni
·
1 alıntı
·
305 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Yorma kendini..
Aşk olmazlara aşık demişsin. Bayıldım. İzninle paylaşıcam.
1
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Etiket olsun, helali hoş olsun. Beğenmene sevindim
1
Gizle