“Bir kısmınızın dünya telaşı bitti. Hiç bitmeyecekmiş gibi boş boş savurduğunuz zamanınız bitti. Ertelediğiniz mutluluklarınız ve hayalleriniz, sonsuza kadar bitti. Size güle güle. Diğerleri, siz de Aria’nın cehennemine hoş geldiniz.”
Aslında dünya kuruldu kurulalı, toplulukta kurallar böyle işlemez mi?
Yöneticiler topluluğu doyurdukça yönetmeleri kolaylaşırdı. Tabii her zaman değil. Bazen de onları açlıkla terbiye edip karınlarını kimin doyurduğunu anlamalarını sağlamak gerekirdi.