📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kopuk elektirik sobası, yalnızlığımı paylaşmak isteyip de hiçbir şey yapmayan dostun hüznüyle orada öylece duruyordu. Cızıltıyla çalan bir teyp kasedi vardı sessizliği bozan. Cama vuran yağmur damlalarinin melankolik melodisiyle neşet ertaş türküleri söylüyordum. Temiz bir kağıt bulabilseydim sana mektup yazacaktim.
Ben; aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyakligi olan.
Sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan.
Buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan.
Kulağında kulaklikla gezerken klip tadında yürüyen.
Girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan.
Masaya oturduğu zaman ilk olarak ayaklarını koyacak yer arayan.
İki eli birden doluyken elektirik düğmesini burnuyla açıp kapayan.
Hayatında hiç lost izlememenin eksikliğini hissetmeyen.
Yolda giderken kaldirimdaki koro taşların çizgilerine basmamaya özen gösteren.
Gülümsemesi gereken yerde gelen gülme krizinin verdiği haz ve acıyı birçok kez yaşamış olan.
Bir türlü insanlara guvenmemesi gerekirken her defasında aynı hataya düşen.
Kazanmışliklari ve kaybettikleriyle güçlenen.
Hayatı sil baştan yaşamayı seçen.
Koca dünyanın bir nedeni de ben olayım diyen bir insanım..
22.55