Eserden yer yer kesitler alıntılamış olsamda yazarın bu kadar güçlü bir kalemi olup yeşilçam filmlerini aratmayan, karakterlerin güçsüz kaldığı, başta gizemli kadın olarak anlatılan kadın tasviri daha sonrasında basit ve hızlandırılmış sanki bi an önce bitsin yarım kalmasın der gibi. Eksik kalmış aceleye gelmiş bir kitap…
Ben pek beğenmedim belki siz beğenirsiniz. Keyifli okumalar.
“Belki de hâlâ çocuktum: İstemediğim konuları bazen düşünmemeyi başarabiliyordum. Bazen de tam tersi oluyor, düşünmeyi istemediğim bir resmi ya da kelimeyi aklımdan hiç çıkaramıyordum.”