Küçüklüğünden beri günlük tutan bir yazar, sonra kötü bi dönem geçirince ( kendi deyimi ile ) internette blog açmaya karar veriyor. kendinden , yaşadıklarından bahsediyor. Kitabı okurken arkadaşınızla sohbet ediyor gibi hissedersiniz. Dili ağır değil edebi açıdan yetersiz bulduğum bir kitap. yazarda niyetinin yazarlık olmadığını kitabın başında söylüyor. Bir saatini almaz ve kitap bittikten sonra sosyal medyada takılıp sözler okumuş gibi hissedeceğiniz bir kitap. Pek beğenmedim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!