Yalnızlık da bu zaten, anlayamıyoruz birbirimizi. Kendimizi anlatmaya mecburuz, anlatmaya muhtacız ama kendimizi bile anlayamıyoruz, nasıl anlatabiliriz? İlk bakışta aşık olabiliyorken, bir bakışta anlayamıyoruz kimseyi.
Kimsenin günahına girme. Allah'tan her zaman hayırlı bir kısmet niyaz et. Hayırlın değilse kılını kıpırdatma ama hayırlınsa onun için kendinden bile vazgeç.