George R.R. Martin gerçekten çok iyi bir hikaye yazarı bu kitabı okurken bunu bir kere daha anladım. Hikayemiz bir gezgin şövalyenin yanında yaveri ile beraber üç macerasını konu alıyor. Bu kitaptan daha fazla zevk almak istiyorsanız ana seriyi yani buz ve ateşin şarkısını okumanız daha iyi olabilir. Çünkü içerisinde yine çok fazla hanedanlık çok fazla isim ve bir kitap için fazla mekan barındırıyor. Westeros dünyasında daha fazla vakit geçirmek isteyen insanların keyifle okuyabileceği bir kitap. Tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖