Sema

Sema
@Akis__
Dijital not defteri
Gitmek kaçış mı olur, kurtuluş mu bilmiyorum. İçimde gözlerini uzaklara dikmiş, uzakları özleyen bir küheylanın arzusu var. Sorsan uzaklık nedir, neresidir, nasıl gidilir; onu da bilmiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asıl yargılanması gerekenler, önemli mevkilerde oturmaya, oturdukları yerden adalet hikayeleri anlatmaya devam edenlerdir
Nasıl oluyor da hem bu kadar güzel hem de bu kadar ürkütücü görünebiliyorlar.
Herkesin hikayesi, hayat keşmekeşinde bir küçücük andan ibarettir. Dünya'nın feza içinde bir zerrecikten farksız oluşu gibi. Fakat ekserimiz bu hiç'liğe vakıf olamadı. Ona göre yaşamadı. Ben de! Daima var olmak istedim bir hiçliğin içinde. Nihayetinde varlığına zeval gelmeyeceğini zannettiğim fanusta hiç oldum...
Evin darlığı kuvvetleri geliştirmeyi engelliyorsa Yükseğe çıkmak zordur Juvenalius