Gitmek kaçış mı olur, kurtuluş mu bilmiyorum. İçimde gözlerini uzaklara dikmiş, uzakları özleyen bir küheylanın arzusu var. Sorsan uzaklık nedir, neresidir, nasıl gidilir; onu da bilmiyorum
Herkesin hikayesi, hayat keşmekeşinde bir küçücük andan ibarettir. Dünya'nın feza içinde bir zerrecikten farksız oluşu gibi.
Fakat ekserimiz bu hiç'liğe vakıf olamadı. Ona göre yaşamadı. Ben de! Daima var olmak istedim bir hiçliğin içinde. Nihayetinde varlığına zeval gelmeyeceğini zannettiğim fanusta hiç oldum...