Öyle bir an gelir ki... Sanırsın cennet hali... Sorulmaz kimden ve nasıl geldiği... Asıl olan demdir, yalnız dem... Çayınız ve muhabbetiniz demli olsun...!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oturduğumuz dairede eskiyen tuvalet kalebodurları, tuvalet taşı ve tesisatını yeniledik. 14 Ekim’di. Çıkan molozları taşırken parmağımın üst orta kısmını enine seramik parçası kesti. Çok kanadı. Hastaneye gittim. Dikiş atmadı. Tendon bölgesi deyip, plastik cerraha yönlendirdi. En yakın Çapa’ydı. Gittik. Oradaki asistan az daha kesilerek açılıp, mikroskopla bakılacak, dedi. Ön muayenede iyi görünüyor, dediler. 45 dakika sürdü. Ameliyat esnasında bırak mikroskobu büyüteç bile kullanmadılar. Biraz acıyacak, dediler. Yüreğimdeki acılardan haberleri yok tabii. Önemli değil, dedim. Küçük bir kesiği genişletip, ‘S’ harfi yazmışlar. Selim’in ‘S’si. Yüzük parmağıma yazdılar. Bari eşimin isminin baş harfi olsaydı, diye söylendim sonrasında. Tendonlarda bir sorun yokmuş, öyle dediler. Neyse, 25 günde iyileşti. O da tam olarak değil. Buradan çıkardığım sonuç şu: Hamallık bile uzmanlık gerektiriyor.