Hastalığı sırasında kendisini yalnız bırakmayan Hz.Ebu Bekir 'in hanımı Esma binti Ümeys'e:
''Ben kadınlara yapılan cenaze merasiminden hoşlanmıyorum.Kadınlar kefene sarılıp götürülüyorlar.Vücutlarının hatları belli oluyor.İnsanlar onları görüyor.Yarın erkeklerin vücudumun yanı başında olacak olmasından haya ederim.'' dedi.
Kitabın ilk yarısı çok alıntı olduğu için yazarın kendi kelimelerini göremediğim için pek iyi diyemem ama kitabın yarısından sonuna kadar beni ayrı bir etkiledi.Yazar kitabın ilk yarısında biraz kendine özgü kelimeler kullansa idi mükemmel bir kitap diyebilirdim.