Ama bu mevsimde çiçek bulunmazki! Şair nisan ayların en zalimidir,demiş.Yanlış! Ayların en zalimi bence cüce şubat! Kardelen dışında bir çiçek ara da bul şubat ayında!
Hızla suları koyu lacivert bir denizin soğuk ve karanlık derinlerine iniyorumdum...daha,daha,daha derine...sonra nereden geldiğini bilmediğim bir başka ışığın peşine takılıp yukarı doğru süzülüyordum.Defalarca bir karanlık derinlere bir yukardaki ışığa doğru yüzüp durdum...
Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya her şeyim ya hiçim,sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor.