Abdullah Ay

Abdullah Ay
@Akres
Ama bu mevsimde çiçek bulunmazki! Şair nisan ayların en zalimidir,demiş.Yanlış! Ayların en zalimi bence cüce şubat! Kardelen dışında bir çiçek ara da bul şubat ayında!
Sayfa 198·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Ya her şeyim Ya hiçim, Sorma Dünyam ne biçim.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Edebiyat
Hızla suları koyu lacivert bir denizin soğuk ve karanlık derinlerine iniyorumdum...daha,daha,daha derine...sonra nereden geldiğini bilmediğim bir başka ışığın peşine takılıp yukarı doğru süzülüyordum.Defalarca bir karanlık derinlere bir yukardaki ışığa doğru yüzüp durdum...
Sayfa 62·Kitabı okudu
Edebiyat
Ne kadar rahattı hiçbir şey bilmeden yaşamak.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat
Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor Ya her şeyim ya hiçim,sorma dünyam ne biçim Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor.
Edebiyat
Reklam