Güzel başladığı için baya beklentiye girdim ama iş mevzusu baya uzatılmıştı.Daha çok karakter gelişimi okumak isterdim.Sonrasıda oldu bittiye geldi gibi oldu zaten.Bence vasat bir kitaptı.Kitaptaki olay örgüsü rahat çözülüyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hikaye güzel,karakter analizi inanılmaz zayıf.Karakterler akılda kalıcı değil.İnanılmaz sıkıcı bir kitap.Olaylar çok kısa tutulmuş ve kendinizi kitabın bir parçası gibi hissedemiyorsunuz.İlk sayfalar biraz heyacanladırdı ama sonradan fos çıktı.