Kabusun içinden izliyorum dünyayı, olanları. Paramparça bir aynadan bakan suretim gibi benliğim, parça parça. Bugüne kadar biriktirdiğim anılarım, düşüncelerim eğer 'Ben' ise, benliğimden hiç bu kadar uzaklaşmamışım daha önce. Tarifi olmayan bir boşluktayım. Sınırı geçtim belki ama herhangi bir bölgede değilim. Bir yanım 'Ben' bir yanım 'Ben olmamak.'