Kendi Dünyasında Bir Okur

Kendi Dünyasında Bir Okur
“Ey insanevladı! Kendine saygıyla/hürmetle yaklaş; çünkü sen kâinatta yaratılmışların özü/göz bebeği olan insansın.”
Davranış Değiştirme Mühendisi
Üniversite
Nefes Alabildiğim Her Yer
64 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir güney kentinde, bir kıyı kahvesinde Başakların sonsuz salınışı Burada, kendimle baş başa Ömrümü böylece tamamlayabilirim.
Reklam
İyi insanlar kırıldıkça içine kapanır, dışarıdan bakanlar ukala zanneder ~Pablo Neruda
Anne... Ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem...
"Gönlüm ne dertlidir, ne de bahtiyar; Ne kendisine yâr, ne kimseye yâr..." N.F.K
2021
Her şeyden sıkılıp halsizliğimden geriye kalan bütün gücümle dışarı çıkıp göğü ciğerlerime kadar doldurup yarın yeniden başlayacaksın, diye kendime ümit verdiğim kaçıncı akşam bu, sayamıyorum artık.
İnsan ve Duygular