i.ة

i.ة
@Aktifokur
Kitap bir ihtiyaçtır.
Karşınızdaki kişiyi dinliyor musunuz? Yoksa konuşmak için sıra mı bekliyorsunuz? Sigmund Freud
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok okumak mı?
Çok okumakla övünenlere duyrulur. Marifet çok okumakta değil faydalı olanı çok okumaktadır.
Aşık der incitenden İncinme incitenden Kemal’de noksan imiş İncinen incitenden Alvarlı Muhammed Lütfi Efendi
Edebiyat