Denizin ortasındayız ve batıyoruz
Sert dalgalar kendimize getiriyor sanki
Batmamız gerekiyor ki su yüzeyine çıkalım di mi?
ben bir derin derya
Fakat anlıyoruz ki deniz değil okyanusmuşum
Dışarıda sabah güneşi doğuşunu tasvir ediyoruz, doğarsa eğer 200 metreye kadar bir umut ışığı olur bize
Ama zor
Belki bir yunus misali balığın karnına girip tövbe etme fırsatı buluruz yoksa bu karanlıkta aydınlığa ulaşmak batmadan olmayacak
• ALİ KARAKOÇ