İki insan birbirine öfkelendiği zaman kalpleri birbirinden uzaklaşır. Bu uzak mesafeden birbirlerinin kalplerine seslerini duyurabilmek için bağırmak zorunda kalırlar . Ne kadar çok öfkelenirlerse arada açılan mesafeyi kapatabilmek için o kadar çok bağırmaları gerekir. Peki , iki insan birbirini sevdiğinde ne olur ? Birbirlerine bağırmak yerine sakince konuşurlar. Çünkü kalpleri birbirine yakındır , arada mesafe ya yoktur ya da çok azdır. Peki , iki insan birbirini daha da fazla severse ne olur ? Artık konuşmazlar , sadece fısıldaşırlar çünkü kalpleri birbirine daha da yakınlaşmıştır. Bir süre sonra konuşmalarına bile gerek kalmaz , sadece birbirine bakmaları yeterli olur. Bu nedenle tartistiginiz zaman kalplerinizin arasında mesafe girmesine izin vermeyin. Aksi takdirde mesafenin arttığı öyle bir gün gelir ki , geriye dönüp birbirinize yakinlaşacak yolu bulamayabilirsiniz.