Bir grup , vahşi olanın ne kadar haksız olduğu hakkında konuşurken, başka bir grup da vahşi olanın ne kadar hakkının yendiğini öne sürüyorsa bir şeyler kesinlikle yanlış gidiyor demektir.
İnsan , kendi eliyle yaptığı hayattan vazgeçtiğinde öyle bir anlam kaybı yaşanır ki , o zaman psisenin , doğanın , kültürün , ailenin ve bu gibi değerlerin , mümkün olan her şekilde zedelenmesine izin verilmiş olur .