Birisi bana bu kitapla ilgili yorumumu sorsa tek diyeceğim şey zaman kaybı olur galiba.
Karakterler kesinlikle sarmıyor, bir şöyle bir böyle. Normal bir kitabı okuduğunuzda karakterlerle ilgili az çok sizde kalan şeyler olur, bir yanını seversiniz. Hiç öyle birisi yoktu.
Kitabın neredeyse yarısında iç ses vardı ve kelimeler sürekli birbirini tekrarlıyordu.
Birkaç yerde yazım hatası -tırnak kapanmaması da cabası- vardı.
Olaylar aşırı çabuk anlatılıyordu ve bence duygular pek iyi işlenmemiş.
Kolay kolay düşük puan vermeyen birisiyim ama bu kitaba max 4-5 veriyorum.
Yazarın kitaplarının çok sevildiğini duyup bunun üzerine şans vermek istemiştim ama galiba yanlış kitapla başladım, daha devam eder miyim bilmiyorum.