Secenek sunuyormus gibi yapilan seylerin aslinda tek secenek oldugunu anladigimdan beri mutsuzum o yuzden. Ben savasin ortasinda evsiz kalan cocugun videosu bir tik uzagimda olsun istemiyorum. Bu kadar kolay izlenen seylerin caresi de ayni kolaylikta olmadigi surece reddediyorum bu insafsizlik surecini.
Teknolojinin buyuttugu cocuklara sunlari soylemek lazim herhalde: “Bak cocugum o elinden birakmadigin seyle hatiralar biriktiremezsin. Hatira dedigin sey sokaklardir, insanlardir. Toz toprak icinde kalmaktir. Disari cik ve kirlen. O kir seni buyumeye hazirlayan tek seydir. Baska turlu buyuyemez ve anlayamazsin”