Deger baska, ask baska ama vefa bambaska bir duyguydu. Bundan haberi olmayan, gonlunde ufacik bir merhamet barindirmayan birine anlatamazdim ne hissettigimi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Dunyanin en zor seyi nedir?” diye sorsalar, “Öylece durup beklemek,” diyebilirim cunku gercek bir caresizlik, yapabilecek seyler oldugu halde yapamamak degil, YAPACAK HICBIR SEYIN OLMAYISIDIR!