Albertine

Albertine
@Albertinekyp
Çocuklara, hayvanlara ve iyi kalpli insanlara zaafım var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Geçeceğini biliyordum, iyileşeceğimi de. Güleceğimi, merhametimi hiç kaybetmeyeceğimi, duvar gibi dimdik duracağımı da... Ama heyecanımı ve güvenimi kaybedeceğimi hiç düşünmemiştim."
“İnsan en çok ihtimallerde yorulur.” Oğuz Atay
“Doğum günüm diğer günlerden farksız” demiştin bir zamanlar. Oysa ben, senin dünyaya gelişini her şeyden ayrı, her şeyden değerli sayıyordum. Şimdi ise o sıradanlığın içinden, sana en uzak yerden kırgın ve sessiz bir “iyi ki doğdun” bırakıyorum.
'Mücadele ediyorum, çırpınıyorum, deniyorum ama böyle kelebeğin ayağına taş bağlayıp "uç" demişler gibiyim. Kanat var ama yük çok ağır.'